090509 - actionfilmer .

Update om bror och hans tjej ; Min bror och hans tjej I guess är nog hur söta som helst , dom var på bio tillsammans idag och nu på msn har min bror ett hjärta där man skriver personliga meddelanden . How cute liksom !

Nog om dessa turturduvor .

Som ni säkert fattar så kom jag inte till Gävle nyss , utan runt 21 . Jag har bara inte haft nån lust att skriva förrns nu :)
Ska ta 11 bussen med Irre , men blir nog väckt kl 8 eftersom mor går upp då vilket innebär att Melvin & Bella också är vakna då ... Men det är bra för jag måste upp och hinna duscha osv innan jag far iväg .
Eftersom jag måste gå på vid ICA nu istället för den hållplatsen jag är van vid så måste jag komma ihåg att jag inte ska gå på bussen mot Sätra utan mot Andersberg . Haha , epic fail på mig om jag blandar ihop dessa två ...


Jag måste komma ihåg att ta med mig min jacka också , funtar på att byta den imorgon ... Men jag måste verkligen tänka igenom det och testa strl M igen .

Aja , skriver nog innan jag åker iväg . Vilket innebär runt 8 - 9 och säkert runt 10 också ^^

Nu ska jag fortsätta kolla på alla action - filmer som går på tv , det verkar vara nån slags action - kväll :'D Hur som helst så innebär det lycka .
Vi hörs !

/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0