090513 - Jag älskar min blogg .

Kom precis in och det första jag gör är att sätta mig vid datorn , haha snacka om beroende .

Hur som helst ......
Våran grej vi hade med barnen från Solhemsskolan idag gick as bra , och precis alla var glada och trevliga vilket gör att jag hatar barn lite mindre iallafall . Jag kommer t.o.m. ihåg vad alla heter , Saga , Hilda , Arvid , Jakop , Filip och Pontus . Haha fan va bra jag är , tänkte inte gå in på vad vi gjorde men vi lekte mest .

Till lunch var det fläskfilé , potatisgratäng och skysås . En av skolans godaste maträtter faktiskt !

Nu hade jag faktiskt tänkt sova ett tag , är trött heeela tiden men det skulle kännas som om jag sov bort det härliga vädret och det är väl lika bra att passa på när det är så fint .
Kanske drar med mig bror in till stan , han har inte fixat mina pengar än . Rättare sagt 1500 , hmm ... plus att jag har för mig att jag lämnade 500 kr hemma hos mor också . Jäklar va man är rik just nu .

Vi hörs senare istället .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: malin

värsta lyxig mat ni får då :O <3

2009-05-13 @ 15:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0