090516 - Lördag .

Lördag idag , skrev ingenting igår . Kändes konstigt att inte sitta här och skriva men det är sånt som händer när man har fullt upp .

Jag och min bror åkte in till stan igår efter jag hade slutat , han skulle kolla på en kofta men jag lyckades övertala honom att köpa den när han fått sin lön istället så jag kunde få mina pengar .
Köpte min Nike - jacka igår , i strl M och det blev verkligen bra . Sen åkte vi hem och monterade ihop studsmattan , och hoppade till kl 22 på kvällen . Har hyffsad träningsvärk nu :'D
Stefan kom faktiskt förbi en stund och var med oss och snackade bilar osv , sen sov jag hos Stefan .

Kom hem tidigt idag och sen dess har jag och bror hoppat lite mer och bara slappat . Det är jag faktiskt väldigt duktig på . Borde plugga också , är faktiskt jävligt grym när jag väl sätter igång .
Har ju hela dagen på mig , plus imorgon också ! Känns som om det är söndag idag , härligt att det inte är det .

Ska ner och ta lite dricka nu , törstig så in i * !

/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0