090519 - Nypiercad och rånare .

ÄNTLIGEN har jag gjort min anchor ! Och det blev ju hur bra som helst , ska göra nästa sen när jag fått pengar !

Det bästa var att det inte gjorde ont alls ! Och min bror var med som stöd ;) haha

Tänkte ju göra det efter skolan med Sara men det sket sig ju eftersom jag hade glömt passet hemma ( har inge id - kort ) . Men men , åkte hem och fixade det sen åkte jag ner igen med 16:11 bussen . På t - banan höll jag på att bli rånad från mitt sl - kort också ... Vilken toppendag det höll på å bli . Haha , fick panik och ringde Sara :'D Som tur var så var han nog inte speciellt skicklig på det han tänkte göra .. Det var nog därför jag upptäckte det innan han hann göra något .

Det var nämligen som så att jag gick på på Brommaplan , vagnen var nästan tom och en snubbe ( " rånaren " ) gick efter mig . Jag satte mig ner ( fanns jäääätte många tomma platser runt om mig och i hela vagnen ) och självklart skulle han sätta sig bredvid mig . Jag så på han att han verkade misstänksam ( kanske något man lär sig när man bott här , haha ) när han satt nära mig med händerna i fickorna . Efter ett tag tog han ut händerna ur fickorna och hans vänstra hand började sakta närma sig min byxficka ( haha porrigt ! ) där jag hade mitt sl - kort synligt ( kanske inte världens smartaste idé att ha det synligt i fickan .. ) . När han i stort sett hade handen precis bredvid mitt ben fick jag nog och reste mig upp och ställde mig vid dörren precis som om jag skulle gå av . Och inte långt efter det så reste han sig upp och bytte vagn där jag " låtsades att jag skulle av " .
Vid ett senare tillfälle när vi hade nåt Fridhemsplan såg jag honom gå in i min vagn igen , han märkte då att jag satt kvar och stirrade på mig när han gick förbi . Jag kunde inte undvika att få rysningar när jag såg honom .. Vem vet vad han har gjort idag ... ?

aja , nu måste jag äta :)

Vi hörs !

/ Penu

Kommentarer
Postat av: annaa

oj jäklar!

du skulle slått till han fan ;) hah

2009-05-19 @ 22:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0