090522 - Det är ingen idé .

Det är ingen idé att ens försöka somna om ... Olivia är här nu , vaknade kl 10 av att dom dunkar i golvet och håller på och nu har jag bestämt mig att det inte är nån idé att försöka somna om ..
Det är lika bra att jag går upp nu och äter frukost och sedan fixar lite på mitt rum och packar . Inte för att jag ska packa så mycket eftersom jag lämnade min väska hos mor sist jag var där .

Aja , vi hörs senare hörrni !


( Note till nugget ; det är inte bara en liten plupp , det sitter en platta under huden som den sk pluppen är fastskruvad på . Och just denna plupp är bara den man har i en månad tills det har läkt ordentligt . Sen är det bling - bling som gäller . Haha )


/ Penu

Kommentarer
Postat av: Negersören

Bra att du förklarade för mig där du ;)

2009-05-22 @ 14:54:29
URL: http://gnugget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0