090525 - Oh sunny day .

Hejsan hoppsan bloggboken . Haha

Sköna soliga dag idag ! Mitt humör är nästan på topp !

Min bror beställde en baslåda förra veckan i tisdags och nu verkar det som om den har kommit , mhm ! Bara vänta tills jag förhoppningsvis ska jobba i sommar sen ska jag också ha en i min kära ford . Haha :'D
Man har inge körkort men bil har man , vissa saker går inte ihop helt enkelt ^^


Imorgon är det C15 - provet som gäller ... Jag har inte tränat ett skvatt , men det känns som om det kommer bli ganska lätt ändå .. Förhoppningsvis iallafall .

Just ja , måste ju berätta i bilder och ord vad jag har gjort i helgen . Plus i onsdags förra veckan , har ju fortfarande inte lagt upp bilderna från kröket på ängen .
Det får bli mitt nästa projekt , nu ska jag hitta på nåt annat å göra !

/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0