090527 - School igeeen .

Live från skolan igen då , sitter i Victoria - salen . Vattenfallet är på och man blir nästan pissnödig .
Kax , Bea och Thilda är duktiga flickor och jobbar på som satan . Min fru däremot är lika lat som vanligt ... Kvinnor kvinnor kvinnor ..
Haha ;)


Min bror ringde mig för ett tag sen och sa att han kanske kommer hem idag , jippie yay .

Vi hade ingen svenska idag så det är därför vi sitter här men vi har idrott om 20min ungefär . CATCH THE FLAG , TAGGA GRUUUPPEN !!!!!!!!!
Hahah

Vi höres .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: anna

fan , verken min morsa el farsa e nån bra förebild för mig näre gäller skolan . men DU min far , du har ju lärt mig ett o annat iaf ;) heheeh

2009-05-27 @ 11:23:21
Postat av: Thilda

haha, pluggisarna ;D



Jaa, jävla lek alltså :@ xD haha hatar att förlora ;P

2009-05-27 @ 20:29:01
Postat av: dinfru

hahah kvinnor kvinnor. du mannen jobbade inte heller särkilt hårt

2009-05-28 @ 20:15:15
URL: http://girlzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0