090529 - Dålig uppdatering .

Dålig uppdatering idag , uscha .

Gick upp vid 12 , åt lite frukost och sa Hejdå till farmor & farfar som varit här sen i tisdags . Gonna miss the food .

Hursomhelst ... Hoppade lite studsmatta och sen solade jag , så jävla skönt att ligga på studsmattan och steka .
Har äver varit duktig och joggat idag , sen blev det paneng till middag . Riktigt nyttig har jag varit idag . Ska snart duscha och jag har fan fortfarande inga pengar . Bajs på det .
Min bror är inne i stan med Micaela , så han kommer hem sent ikväll .

Imorgon hoppas jag på en dag i stan , hahahaha ! Nejmen får se om frugan hänger med , annars tvingar jag med mig bror rakt in i kaoset . Marathon imorgon ju ..... Fyfan :D Men då får man ju hoppas på att det inte är så mycket folk inne i butikerna iallafall ^^

Vi hörs .

/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0