090530 - Scchteek .

Haha återigen dålig uppdatering .. Men men , vad ska man annars göra än att vara ute i det härliga vädret !

Stefan har varit här idag , jävligt länge faktiskt . Min bror och han har eller aa Stefan rättare sagt har byggt ihop ljudet och det så nu har bruuur värsta ljudet i bilen . Gött mos och jag kan knappt vänta tills jag köper ett . Det är ju som så att man blir glad i brallan . Bara körkort och ljud som fattas , bil har jag ju ...

Men men , nu ska jag bara ta det lugnt och se vad som händer med resten av kvällen . Eftersom jag faktiskt inte behöver köpa en ny projektorlampa än ( glapp i sladdarna var felet ) så kan jag faktiskt kolla på film ! Det kanske vore nåt . Gosh vad suger jag är på läsk .

Jag och Sara kör nog stan på onsdag , efter studentserveringen . Apropå det så hittade jag en vit skjorta i brors garderob som var för liten för honom men passade mig så det blir nog bra tills på onsdag .
Toppen toppen .


Nu ska jag njuta av min choklad och gå ner och fixa lite dricka . Pappa har erbjudit mig cider hela helgen , men jag är ju inte den som dricker vet ni ju :) 
Haha !
Anyway ...


HÖRES !

/ Penu

Kommentarer
Postat av: Thilda

Åååh ,kan jag hänga meed er till stan på onsdag, skulle behöva köpa lite grejer jag med ;) om jag inte gör det redan på måndag :O ;D

2009-05-31 @ 19:38:27
Postat av: dinfru

HAHAH inte den som dricker! hahahah

2009-05-31 @ 22:43:00
URL: http://girlzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0