090531 - Mors dag .

Mors dag idag men jag har inte smsat mor än , kanske borde göra det nu . Heh . 
Sisådärja !


Vad har jag gjort idag då ?

Joo jag har legat ute och stekt i det alltför härliga vädret . Var ner till stranden med bror och kände på vattnet , lagomt varmt faktiskt . Kanske blir ett dopp på skolavslutningen som förra året , vi kanske t.o.m. kör en favorit i repris . Vad vet jag , ska höra med folk vad som händer ..

Hur som helst , min far åkte iväg för ett tag sen . Han ska till Finland igen , skönt . Haha . Jag och bror är ensamma hemma tills imorgon . Vi har t.o.m. hunnit kolla på Systrar i jeans ( som förövrigt alltid påminner mig om Lisse , hennes redovisning på Stora Sätra ^^ ) . Sen åt vi två stora portioner var med köttfärssås och makaroner . Göttans .

Och nu ligger jag på min säng och lyssnar på Markoolio , bara för att Thilda påminde mig om honom genom att heta en av hans låttitlar på msn .
Vilken lirare han är egentligen .. Haha .

Men men , min bror ville att jag skulle komma ut och hoppa studsmatta med honom . Ska väl göra det om ett tag antar jag :)

/ Penu


Kommentarer
Postat av: lisse

det är bra att du tänker på mig ibland. även om det är en töntig grej du förknippar mig med hihi

2009-05-31 @ 20:12:03
Postat av: anna

ja lyssnar oxå på macolioo nu tack vare tilda :D han e gryyyyyym

2009-05-31 @ 20:39:15
Postat av: Thilda

Ja klart! ;D ger en sommarkänslor juh :D ^^

2009-05-31 @ 22:20:11
Postat av: dinfru

HAHAH jag lyssnar på Tomas ledin hon gör allt för att göra mig lycklig! hahahah skitbra!

2009-05-31 @ 22:45:17
URL: http://girlzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0