" Allmänbildning på tv "

Då var vi där igen ... Det är " allmänbildning " på tv ikväll , igen ...
Eurovision song contest kan ta mig på valfritt ställe .

T.o.m. min pappa har satt sig framför tvn med Kristina och kollar , fast han verkligen inte tycker om det . Stackars far får lida .
Jag ligger inne i brors rum och zappar lite , finns verkligen ingenting värt att kolla på men men vad ska man göra ...

Skulle egentligen städa idag men jag tror jag skippar det , har ju hela dagen på mig imorgon .. Söndagar är ändå värdelösa . Bror är på Gröna Lund med Micaela , synd bara att grönan suger .

Fan va negativ jag är , en liten bitterfitta kanske . Ja det vore nåt !
Haha .

Nej nu ska jag sluta skriva innan jag skriver meningslöst pladder !

/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0