Cruising med brudarna ikväll !

Sitter hemma hos mor nu , laddar inför ikväll . Väntar på att Malin ska ringa , då ska jag gå dit . Lite senare ska vi in mot stan , tar bussen kl 8 med Irre dit . Blir nog att vi tar några cider också , har ju laddat i kylen liksom . Haha

Var ju nere på stan , det blev en slags party - väska . Tar nog nån bild på den sen så får ni se .
Har Bella i knät , sitter inne i köket . Ska gå å göra mig iordning nu .
Vi kanske hörs när jag ramlar hem ikväll , haha nejdå ska inte dricka så mycket .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: annaaa

hahahah "nejdå ska inte dricka då mkt"

2009-05-10 @ 19:22:22
Postat av: dinfru

haha inte så mkt, därför du var på pickis näru km imorse!

2009-05-10 @ 21:00:54
URL: http://girlzzz.blogg.se/
Postat av: Sepideh

Hej!



Komentera ett inlägg där rubriken står

"Ska jag ha den?"

2009-05-10 @ 21:16:58
URL: http://sepideha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0