Eurovision song contest - semifinal 1 ....

Suck säger jag bara ...
Finns det nå sämre än det här ?

Inte nog med att Kristina sitter där nere och har vridit på as högt och kallar detta allmänbildning ... Huuuaa säger jag bara . Helt värdelöst , och om Sverige vinner så kommer det bara kosta en massa pengar att ha tävlingen här . Usch , kan man inte bara skippa det där .. Vad har det för mening egentligen , wooow det landet som vinner har en människa som kan sjunga . Yippie hurraay , grattis liksom . Nejdu , bojkotta eurovision . Gärna nu medans det sänds ....

Och Sveriges bidrag som spelas på radio 24-7 vill jag inte ens börja snacka om .

Jag tycker synd om mig själv som måste stå ut med det där ljudet , för det är inget annat än jobbigt ljud ur tvn .



Ska sova snart , fyfan så skönt det ska bli . Men nej fan också , kom på att jag måste klippa ut lite grejer som jag och min grupp måste ha på redovisningen imorgon .. Helvete , aja bara leta reda på en sax nu då .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

HAHHAH ALLMÄNBILDNING? HAHHAHAHA

2009-05-12 @ 23:08:52
URL: http://girlzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0