Fisk , mandlar och potatis med grädde .

Har precis tagit hand om disken .
Det blev fisk med mandelflarn och gräddsås + potatis . Gott gott ! Fan nu blev jag kissnödig , men ska skriva klart först .

Det kanske blir som så att jag åker till Gävle nu i helgen och åker hem tidigt på söndag morgon , börjar kl 8 på söndag så får väl tajma med pendeln osv . Vettefan hur länge vi ska jobba men dom surrade om till kl 18 , men det blir alldeles för länge och jag hoppas verkligen inte att jag måste ha ansiktsmålning för då jäklar blir det improvisation på den absolut sämsta nivån . Förhoppningsvis så får jag stå i terrarierummet och hålla i nån orm hela dagen , det skulle vara perfa .

Hur som helst , ska väl iväg och kissa nu men det värsta har lagt sig så är inte speciellt nödig längre men det ändrar sig nog så fort jag ställer mig upp . Haha .

Vi höres gott folk .

/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0