Fit for fighting .

Hahaha , jag måste bara erkänna att jag leker i duschen . Alltså inte så som ni tänker just nu utan nu härmade jag Darth Vader , ni vet hans ljud man kan göra med händerna , tänk er att ni står i dimman från duschen i kabinen och ska precis öppna och ut kommer ni samtidigt som ni gör hans ljud .
Jag är så jävla fräsig ibland ! Hahaha , nejmen jag har iallafall roligt ... x')

Hur som helst , ska hitta lite kläder jag kan ha på mig . Blir helt förvirrad i min garderob nu för jag har bytt plats på två av mina hyllor så mina jeans är inte på den hyllan dom brukar vara på . Vilket påminner mig om att jag har 17 par jeans , varav jag använder max 2 par och ibland min brorsas jeans . Känns helt sjuuukt onödigt .
Nån som vill ha ett par jeans ? Haha


Nu blev det ännu ett sånt där onödigt inlägg om absolut ingenting , men det kanske är det jag är bra på !


/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

hahha kommer ut ur kabinen ur dimman mkt fräsigt måtte jag säga

2009-05-03 @ 23:42:30
Postat av: anna

haha ja men langa ett par jeans till mig dåra

2009-05-04 @ 00:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0