Food .

Stefan väckte mig för typ 3 timmar sen , och sen dess har jag väntat på mat .

Fredriks kanske nyblivande tjej kom precis hit , jag har aldrig träffat henne förut och jag hann inte se henne förrns hon försvann upp .

Känns konstigt men roligt med tanke på att min bror aldrig har tagit hem nån tjej förut . Kanske blir nåt mellan dom vem vet ;) Jag håller er uppdaterade iallafall ;)

Hur som helst ...

Imorgon har vi bara hundkurs och jag och Sara ska in till stan innan den börjar , så vi blir väl inne i stan från 10-11 till runt 15 . Käka gott och fika gott är mina mål inför imorgon , ett Happy meal kostar ju bara 25 kr imorgon så det kanske slinker ner ett o annat happy meal ... hehehe


Det blir nog Gävle i helgen , det är ju trots allt cruising på lördag och Miia kanske kommer förbi då ;) Den snyggingen vill man inte missa ;)


Nej nu jäklar vill jag ha mat ! Vi hörs .


/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

stan är alltid trevligt, har svaga tankar om att pierca smiley imorn.. men vet inte.

maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat:D

2009-05-06 @ 19:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0