Fyfan för morgon .

Nyss fått upp min trötta bror ur sängen , inte konstigt att han är trött med tanke på vilken tid han gick och la sig igår . Jag var inte mycket bättre heller för den delen . 
Fyfan vad man vill lägga sig ner i sängen och somna om just nu , jag hatar verkligen tidiga mornar ..
Ska komma ihåg att ta med mig kameran nu , kan lägga ner den i min väska direkt . Blir väl ett par härliga bilder på klassen när vi sliter åt 3orna . Men bara halva klassen dock , resten ska redovisa sitt " arbete " för Solhemsskolan .  Jag vill inte vara hemma på samma gång som jag vill vara hemma . Men jag ska inte gå och lägga mig nu , jag ska verkligen till skolan nu .

Vi har iallafall en mindre lektion idag , ingen Djur & Barn lektion . Great !


Vi hörs när jag kommer hem från skolan .... Det kommer bli en lång dag .



Daggeckon i regnskogsrummet .

/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0