Godmorgon bloggen .

Usch söndag igen... Den tråkigaste dagen på hela veckan .

Pappa , Kristina och Erik ska precis åka iväg till Gnesta . Dom ska till Micke och Liljana , två goda vänner till familjen .
Så nu är det bara jag och den 11-åriga datanörden Magnus hemma .

Hmm ... Jag ska nog gå ner och kolla läget . Snacka lite med fågeln och städa buren åt Pluttan . Jag kunde inte göra det igårkväll , Kristina hade ställt sina jävla blommor i hela rummet och på Pluttans bur .. Jag orkade inte tjafsa om det och min far sa inte så mycket om det när han hade druckit heller så jag antar att jag slapp det igår iallafall .


Ska gå ner nu , hör att det är liv i Magnus . Han kanske ska gå ner och stjäla en glass eller nåt . Haha .


Vi hörs .


/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0