Haha !

* Jag hoppar lite och Teresia ( granntjejen , 4-5år ) kommer fram och säger ;
Teresia : Jag har äppel - smink .
Jag : Jahaa , är det läppglans ?
Teresia : * kollar på " flaskan " * aaa ! Och det är jättegott !
Jag : Så bra , ska du hoppa ?
Teresia : Aa .
* Jag går in och hör genom mitt fönster *
Teresia till hennes äldre syster Olivia ( 7år ) när dom studsar ( Teresia kom jättehögt upp ) : Shit oh my god !
Olivia : Man får inte svära Teresia .

Snacka om lillgammal :'D Undrar vem som har lärt henne säga det egentligen , kanske nån av dom andra syskonen .
Hur roligt som helst iallafall ^^

Men men ,
nu ska min bror iväg till körskolan . Kursen slutar inte förrns kl 18 , efter det ska han städa badrummet enligt order från pappsen . Jag som är snabb har redan städat det jag skulle städat . Yaaay .

Aja , ska hitta på något att göra nu !

/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0