Hallå där .

Svar till Malin : Haha jaa det var det :'D



Jag är glad idag ! Vet inte varför men det känns bra iallafall ! Får väl hoppas på att det håller i sig länge :)

Nu har jag gått igenom en kartong , det mesta är inget att ha . Skönt , för då slipper jag fylla mina garderober med annat än kläder . Två dvd-spelare , ett playstation och ett gameboy med spel .. Det är vad som finns i mitt skåp ovanför garderoben . Så om nån vill köpa en dvd-spelare till en billig penning så varsågod !
Haha , hur som helst ...
Ska gå ner och städa Pluttans bur nu och sen ska jag steka pannkakor , har inte ätit det sen jag , Linn och Johanna gjorde det hemma i Gävle :)

Min bror ville att jag skulle möta honom inne i tc kl 17 men det hinner jag inte , och absolut inte nu när det bara är en halvtimme kvar . Juste , det påminde mig om att jag måste bädda hans säng ! Haha , har ju legat där inne och kollat på tv hela tiden så den är lite huller om buller just nu .

Städa & " laga mat " nu !
Vi höres ikväll tror jag .



/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0