Hej bloggen !

Kom precis hem , missade nästan min hållplats .. Är otroligt trött just nu men tänkte ta en snabbgenomgång av dagen .

Kom lite sent idag eftersom jag väntade på Anna , hennes buss var 20 min sen men inte gjorde det något .
Satt och jobbade lite , men våran grupp gjorde i stort sett ingenting . Snackade om vad vi ville göra om och skrev några frågor , just ja ... Måste göra uppgifterna sen , det får jag inte glömma för det ska vara inne på fredag ..

Hur som helst !

Vi fick gå runt 12 , och Anna skulle till Solna centrum och köpa ett par hörlurar meeeeen det hela slutade med ett besök på Salt som resulterade i världens bästa klänning ! Vi köpte en varsin färg , det är så perfekt när man kan byta och låna kläder med kompisarna . Kan lägga in en bild på klänningen sen .


Knäppte faktiskt lite bilder från Hagaparken idag också ;

Jag fattar inte att ingen annan än vi sa till barnen att man inte ska hålla på å klappa fiskarna och ta upp dom och typ hålla i dom :s Inte ens deras lärare sa något , barnen badade ju för faan nästan i deras bassäng . Störda i huvet allihopa .


Bild från saltvattensakvariumet i entrén . Nån slags saltvattenssnäcka .


Kejsarfisk .


Drakfisk .


( Trerandig ) frökenfisk .


Grodfisk .


Bild från Fjärilshuset , som förövrigt var ap varmt och fuktigt så in i ****** .


Sisådärja  ! :)
Lägger in inlägget som jag tänkte skriva igår om ett tag så slipper alla inlägg bli så himla långa .
Juste , skulle lägga in en bild på klänningen också . Får väl ta en bild nu , lägger in den om ett tag .

Vi hörs .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: Thilda

Jaa men jävla ungar asso :O hum.. inte bra inte bra.. !

2009-05-12 @ 17:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0