Hemma ...

... igen efter en dag av hårt arbete . Haha , det kanske var lite att överdriva med tanke på att jag har en 40min - lektion på tisdagar . Men sanningen är att jag kom hem nyss , jag Thilda och Anna jobbade extra i skola . Vi hjälpte 3orna som ska ha expo på lördag + söndag . Så vi fick tvätta rutor och vända jord . Tyvärr så glömde jag kameran hemma så det blev inga bilder den här gången men å andra sidan så är det här inte bilddagboken heller , haha .

Nu sitter jag här med en macka i handen och funderar på hur jag ska spendera min dag . Blir nog som vanligt att jag kollar på tv halva dagen och sen städar . Haha , usch vilket liv jag har :D
Jag är faktiskt inte så patetisk som jag låter ..

Det är min och brors mat + disk dag idag igen .. Hatar dom dagarna . Anledningen till att vi har så är för att vi är så många ( 6st ) och alla " måste " hjälpa till . Och jag antar att det är helt okej , men jag tar hellre hand om mig själv istället .
Kristina är förresten hemma och sjuk , sen igår . Verkar inte speciellt sjuk men jag ska väl inte säga så mycket om den saken . Haha .

Tror jag ska gå ner och göra mig lite lime - dricka och sätta mig framför tvn , ev. lägga mig framför tvn istället . Kör på den slappa stilen idag ;)

Vi hörs senare :)

Puss puss , haha vad det där inte kändes som jag .


/ Penu


Kommentarer
Postat av: Mumiin

Haha, du är rolig du :D

2009-05-05 @ 15:09:03
Postat av: annnnaaaa

somna typ på matten tack vare vårt jävla slit !tack för det ska ni ha! haha

2009-05-05 @ 16:38:00
Postat av: dinfru

Jag har fan pluggat idag & de stördaste av allt var att jag tyckte om det, kändes som gillmore girls lixåm

2009-05-05 @ 17:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0