Jackan ...


Glömde säga att jag lämnade tillbaka min kära jacka på Stadium i Gävle . Dom blev förvånad å se den eftersom Gävle - butiken inte hade den . Sååååå jag kunde inte köpa en i strl M , utan den måste jag köpa runt den 25e .
Har lyckats göra av med 500 spänn i helgen , 200 kr på dricka och resten på en massa strunt som jag inte kommer ihåg .
Men men , det drabbar ingen fattig som man brukar säga .

Min piercing gör jag inte heller förrns den 25e , eftersom det är lite ont om pengar just nu .
HMMM , nu gick det att lägga upp bilder .... Man kanske måste skriva något i inlägget innan man lägger upp bilder :s
Vad vet jag , ska iallafall testa det nu !

/ Penu



Det gick ju självklart inte . ÅH !!!!

Får väl skriva det inlägget imorgon antar jag .. Eftersom det vägrar funka ! :s


/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0