Klar !

Nu är jag äntligen klar med att rensa kartonger , nu är det bara att snygga till lite ;)
Sedan ska jag ut i garaget och hjälpa pappa slipa rost , sen till lidl och panta burkar som jag har samlat på mig i mitt rum . En hel påse faktiskt , ibland lyckas jag ...

Det enda problemet jag har med att städa är när det knappt finns något att städa , som nu tex . I stort sett allt är klart , bara lite att damma och dammsuga sen är det i stort sett tiptop ! Bara det att när jag inte vet vart jag ska börja så gör jag nåt annat istället , som nu när jag bloggar istället för att städa ! Får belöna mig själv med juice på lidl för mina pantpengar när jag är klar här ...

Nu jäklar !

/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0