Klar !

Jag har nu stekt pannkakor , städat buren åt Pluttan och kollat lite på tv .
Desperate housewives reprisen gick ju idag men jag missade mer än hälften så jag får kolla om man kan kolla på kanal5´s hemsida istället .

Imorgon börjar jag 9:20 , ska väcka bror kl 6 som vanligt men funderar på att ta en joggingtur när jag fått upp honom . Vore super skönt och det är härligt att jogga på morgonen , plus att det hjälper mig att vakna till också .

Nu ska jag kolla mitt schema och sen lägga mig i brors säng och kolla på tv , han är och tränar den jäkeln . Jag får ju inte träna där förrns jag blir 18 eftersom det är ett obemannat gym . Attans pattans säger jag om det !

Vi hörs .

/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0