Leaving soon .

Jag åker snart , eller mjaa 18:16 för att vara exakt .
Blir hamburgare till middag , ett om nom nom på det . Bror hade glömt bort att fixa modemet , vilket jag kunde ana ^^
Men han fixar det till nästa vecka .
Just ja , snackade med min pappa om min piercing ;

Jag : Pappa jag ska pierca mig ..
Pappa : Du vet att det är farligt med slemhinnor och sånt , så pierca dig inte där nere är du snäll .
Jag : Men jag ska inte pierca fittan , jag ska pierca mig här  * pekar * .
Pappa : Jaha men va bra , ja det blir nog snyggt . Så länge du inte piercar dig där nere eller i tungan . I munnen finns det så mycket bakterier .
Jag : Pappa , jag vet det ..

Hahaha , suck på min pappa . Han tror alltid det värsta om mig , inte för att en piercing i fittan är så farligt men ändå :'D

Jag tänker inte avslöja vart jag ska pierca mig än , men vissa vet redan ;) Nu gäller det bara för dom att hålla keeeften :D

Vi hörs när jag är hemma i Gävle för nu måste jag packa ner datorn i väskan !

/ Penu

Kommentarer
Postat av: Anonym

you havent told meeeeeeeeeeeeeeeeeeee (A) ?

2009-05-08 @ 19:11:42
Postat av: Nugget

va fan .. det var jag som posta nyss ^^

2009-05-08 @ 19:12:19
URL: http://gnugget.blogg.se/
Postat av: annnaa

men vafan! ja som trodde de va fittan

2009-05-09 @ 15:05:13
Postat av: Korven!

haha, jag vet! :D

2009-05-09 @ 17:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0