Min nya favorit !


Jag är helt kär i min nya klänning , den är precis som man vill att den ska vara . Inte för lång , sitter bra och den är skön dessutom .


3 lager volanger , plus att man fick axelband med om man vill ha det . Det bästa var nog att den bara kostade 300 kr , jag och Anna älskar dom !



Min bror kom nästan nyss hem och gissa vad han hade med sig !!! :D


Trådlöst modem !

Så nu kan jag blogga överallt , jag som blivit helt besatt av å blogga . Haha det e nästan lite sjukt .

Men men , nu ska jag göra lite nytta !

/ Penu

Kommentarer
Postat av: annnaaa

så jäävla snygg e den :D

2009-05-12 @ 15:53:07
Postat av: Mimmi

Shiiit va fin den var sötnos! :) Du blir ju värsta partpinglan i den ;)

2009-05-12 @ 17:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0