Nyss ätit ..

Och jag lämnade bordet medans Kristina höll på och berätta om sin sex - dröm för min far . Jag kände att jag verkligen inte ville höra , 48 bast och sitter och berättar om sina sex - drömmar vid matbordet . Njaa , kanske inte det lämpligaste stället , vissa av oss satt faktiskt och åt . Hua !

Hur som helst , ska ta en dusch nu och sen ut och springa eller så tar jag en dusch nu och springer och sen en dusch efter eller så springer jag först och sen duschar . Haha , inte ens jag vet vad jag snackar om ..

dusch - springa - dusch .

springa - dusch .

såå , varför gjorde jag inte sådär från början istället ?! :'D


Ska ta en lång härlig dusch med peeling och grejer , jag är lätt värd det .

Fan , tror bror tog duschen före mig ... Aja får väl vänta på honom då , han ska ju träffa Michaela ikväll . Mjaaouw !
Vi höres bloggiloggen .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: annaa

hahah fan va illa o sitta o lyssna på sånt vid matbordet!

2009-05-14 @ 00:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0