Onsdag den 20e maj - krök på en äng .

Ja som sagt var så var jag och Anna iväg på äventyr i onsdags förra veckan och nu hade jag tänkt dela med mig av detta till er kära läsare .


Det hela började i skolan , jag hörde att Tim och Tobias snackade om " chill - krök " ( om Tim själv får snacka ) på ängen nära Spånga . Jag som dessvärre inte hade något annat för mig hänkade på den idén också såklart .
Så jag och Anna min ena partytredjedel ( haha ) bestämde oss för att joina gänget . Men visst var man tveksam till idén då jag , Thilda och Sara har festat med Tim och hans polare förut .. Vilket ledde till besvikelse , men det hindrade oss inte från att följa med ändå .

Hur som helst ;
eftersom vi inte skulle iväg förrns vid 19 på kvällen så åkte vi hem innan .
Jag och Anna åkte tillsammans och på brommaplan när vi väntade på bussen så bestämde jag mig för att sätta på mig mina legins jag hade med mig och tur var nog det för strax efter det kom det fram en gubbe och satte sig bredvid oss på bänken ....
Gubben satte sig bredvid Anna och petade på hennes ben och sa :
- Snyggt det där ! "
Anna som då hade på sig svarta legins blev lite lagomt chockad men vi skrattade åt det .
Sen började gubben snacka om att det var bra att vi unga tjejer hade " såna där snygga " på oss . Det han menade var att det var till deras ( gubbarnas ) tillfredställelse att se oss unga tjejer lättklädda . Och han sa också att han trodde att unga pojkar ( haha ) tyckte att det var vulgärt , men jag tror faktiskt att dom också uppskattar det . Haha !

Men men , vi kom tillslut på bussen och efter ett bussbyte vid Svandammen där vi såg Patric åka förbi med bussen åt helt fel håll blev jag lite lagomt frustrerad då jag trodde att Tim återigen hade lyckats med ett sånt där ROLIGT krök . NOTERA IRONIN I DET DÄR !
Jag bestämde mig för att ringa Patric och checka läget eftersom jag visste att han hade varit där innan , och det var helt enkelt som så att Patric var tvungen att åka hem eftersom han väntade besök .

När jag och Anna kom fram till ängen där vi skulle vara så såg vi ett gäng ungdomar ( vilket var Tim och hans vänner ) . Vi satte oss ner bredvid Sofi i B - klassen . Riktigt trevlig tjej , men hursomhelst så blev det att vi satt där och kollade på medans dom andra spelade fotboll .

När alla tröttnade på den där jävla bollen så satte vi oss lite längre bort och rökte vattenpipa och drack .

Senare in mot kvällen kom även polisen och joinade det hela , men dom hade inget annat å säga än
- Mjaha , hur gamla är ni då ? "
och
- Vems är starkölen ? "

Visst är väl polisen charmiga ! Riktiga gullpojkar det där .

Men ändå , polisen slutade trakassera oss och gick iväg mot en yngre grupp ungdomar som hade moppar och ett par rediga fjortis - fyllor . Såna människor måste man ju bara älska .. Suuuck .
Efter att dom hade fört iväg dom så hälsade dom på oss mindre fjortis - fulla människor och sedan begav dom sig iväg i den alltför vanliga polisbilen .

Efter det blev det mycket vattenpipa för mig och Sofi´s del , vi tog över den helt enkelt . Störst går först så att säga .
Kvällen avrundades med regn och 20minuters väntan på bussen .

Trots allt så var det en jävligt härlig kväll , och jag ska nog inte avslöja allt som hände .. ;)


Timpan , Emilie och Sofi . Den andra bruden längst till vänster har jag ingen aning om vad hon heter .


Emilie , Sofi och Anna .


Massa folk , plus Tims inte alltför snygga ragg som står till vänster om grillen . 
Inte för att jag är snygg hela tiden men COME ON liksom . jisses .


Folk folk folk .


Jaaa , folk igen då .


Ja det var iallafall min onsdag ! Jag ber tyvärr inte om ursäkt när jag sa att hon verkligen inte var snygg , jag hoppas att Tim var för packad för att inse det but I´m afraid nooooot .


/ Penu


Kommentarer
Postat av: anna

hahah fan va bra inlägg ! "oså har vi tims inte allt för snygga ragg" hahahaaah stämmer perfekt de

2009-05-25 @ 20:48:35
Postat av: dinfru

HAHAHHA COME ON LIXÅM HAHAHH kloooooooockreeeeeeent

2009-05-26 @ 16:05:05
URL: http://girlzzz.blogg.se/
Postat av: Ramona

hahaha xD

men fan va nyfiken jag blev på att se hur ful hon va xD

2009-05-26 @ 18:02:46
URL: http://ram0na.blogg.se/
Postat av: Anonym

Charmigt Jenny ;) haha härligt att du hade det roligare denna gång än förra (håller med om att den festen sög) :P Och håller också med om att Linnéa som hon heter inte är den snyggaste men vadå? man måste väll få roa sig!? ;) och det var ju en grej som gjorde det hela mycket roligare med just henne...

2009-05-26 @ 20:13:44
Postat av: Thilda

Haha, ja förfan vilket party det var ;) Schteeekarfesten xD

2009-05-26 @ 21:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0