Own3d .

Anna säger (23:30):

kommeru imorrn lr?

. Pennu || - ring / smsa . säger (23:32):

aa jag hoppas det

Anna säger (23:33):

haha låter bra de

Anna säger (23:33):

men du missa inget idag typ

Anna säger (23:33):

du va ledig

. Pennu || - ring / smsa . säger (23:33):

haha

Anna säger (23:33):

för vi hade inställda lektioner bara förutom matten

Anna säger (23:33):

;)

. Pennu || - ring / smsa . säger (23:33):

Jasså ?!

Anna säger (23:34):

javisst

. Pennu || - ring / smsa . säger (23:34):

haha fan då drog jag ingen vit lögn idag trots allt

. Pennu || - ring / smsa . säger (23:34):

Fyfan va ja äger ibland

Anna säger (23:34):

ne du gjorde ju inte de

Anna säger (23:34):
haha jaaa


Oooh livet leker med mig ibland !
Gissa vems lögn som blev sanning ?! Haha fan vad det flyter på gött ibland !
Och ja , jag var tvungen att ha den noobiga texten och jag var t.o.m. tvungen att skriva noobiga .


Men men , imorgon är det en ny dag och jag börjar 10:10 med en lektion ... Slutar 10:50 , känns onödigt att komma till skolan varje tisdag men vad gör man inte för skolan :) haha .


Kollar Big Brother nu , så jävla roligt ibland . Haha vilken klassiker , och lol vilket bra humör jag blev på nu .


Vi hörs imorgon för jag lär nog sova sen !


/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0