Sleeping beauty .

Japp japp japp för det är precis vad jag är . 
Kan inte räkna på fingrarna hur många timmar jag sover vaaaarje dag och ändå känns det som om jag måste sova mer . Det blir nog så när man sover alldeles för mycket men jag kan ju knappt hålla mig vaken om jag vill det . Uscha .

Aja , tror jag hörde där nerifrån att det blir lax till middag , hoppas dom grillar den för det är gott !
Tror jag ska gå ner och kolla vad som händer , jag är nästan alltid för mig själv på mitt rum eller med min bror . Men det beror på att jag i stort sett hatar alla andra och det var inte min idé att dom skulle flytta in hit utan pappas .

Apropå min pappa , ni vill inte veta hur sur han var imorse . Fyfan säger jag bara , och det går alltid ut på mig eller bror , idag var det brors tur ...
Jag behövde inte väcka bror imorse . Han hade tagit ledigt idag för att han trodde att han skulle till läkaren och ta prover men det visade sig att han hade kollat fel . Han ska dit på fredag ..  
Och sjääälvklart så skulle min pappa bitcha om det imorse när han låg och sov . Jävla gapandes och skrikandes , visst var det slarvigt att han tog fel på dagen med tanke på att han har gjort det en gång förut också men vafan liksom ! Palla bli sån jävla sur . Alla gör vi misstag , stora eller små .

Ibland känns det som om min pappa bara vill ha någon / något att skrika åt bara för att han är missnöjd med sitt liv . Men att kalla sina barn misslyckade .. Mjaaa , där går gränsen gott folk . 
Det gäller att omge sig av bra människor , och det gör jag . 
 


Hur som helst , nu blev det ett väldigt deppigt inlägg !


MEN MEN , lite glada miner nu :D

Vi hörs när jag ätit eller nåt :)


/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

ojoj låter inte roligt, asså pappor när dom blir sura dom blir verkligen sura! man ba men jisses! men min pappa får alltid skuldkänslor efteråt så de är bra! haha fast oftast när vi bråkr brukar vi båda två börja asgarva å sen äre bra hahah :D

hoppas din pappa blir gladare när han fått mat sig

jag e jättekonstig idag

checka min blogg också gott folk gör lite reklam för mig själv här HAHAHAH

2009-05-13 @ 22:17:47
URL: http://girlzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0