Söndagsparty .

Ja det är det verkligen både på tvn och på bordet . Har köpt Husvagnar ( Bilar ) med fruktsmak . Ganska goda faktiskt .. Köpte juice också , så jävla gott .

Roade mig med Flowerz ( spel på msn ) men jag förlorade , kom till lvl 13 . Nördigt spel men precis som med allt annat så fastnade jag vid det .

Det blir Gävle i helgen , vem vet vad jag hittar på då :)

Snart börjar det där Söndaspartyt igen , tycker egentligen inte att det är speciellt roligt . Men men , finns inget annat skit å kolla på så va ska man göra liksom ..


Hejsan hoppsan , vi syns nog imorgon .

Just ja , har inte gjort klart bajs etologin och inte loggboken heller . Ska gå in på Fronter och fixa den nu .

Etologin kan ta sig i röven , jag orkar inte men jag måste göra den . FYFAN .


/ Penu



Frågeställningar till REDE-loggboken:

Vecka 11:

Vad kan det finnas för samband mellan en persons syn på djur, hur han/hon behandlar djur och hur han/hon behandlar andra människor?

Vad finns det för risker med antropomorfism? Vad finns det för fördelar med antropomorfism?

(Antropomorfism = att tillskriva djur mänskliga egenskaper och mentala tillstånd som t ex känslor, tankar och motivationer)


Vecka 13:

Finns det bland de vuxna i barns närhet utrymme för barnens egna känslor och tankar kring hur vi förhåller oss till djur?

Får barn möjlighet att uttrycka sig, diskutera och själva ta ställning kring sådana frågor?

Vad minns du från när du själv var 9 år om hur dina funderingar blev bemötta av vuxna?


USCH , så ser frågorna ut till loggboken som jag måste skriva . Inte speciellt mycket men dom kunde nog inte kommit på tråkigare frågor ....

 / Penu


Kommentarer
Postat av: Thilda

Jaa , faan, ordbajsa lite bara det gjorde jag ;D

2009-05-31 @ 22:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0