Sov gott .

Dags att sova nu , klockan är lagomt mycket och jag är stolt över mig själv för att jag inte sovit nåt när jag kom hem efter skolan men å andra sidan har jag ju inte pluggat heller kom jag på :s
Fan också , aja får väl desto mer att göra i skolan imorgon då vi egentligen kunde vara lediga .

Min bror fixade mina pengar nyss , sköööönt . Och imorgon ska vi in till stan efter jag slutat för han jobbar inte imorgon , han ska till sjukhuset och göra en gastroskopiundersökning kl 8:30 .
Så jag köper nog min jacka imorgon , i strl M isåfall och sen kanske jag fixar papper så jag kan pierca mig på tisdag . Eller så fixar jag papper på tisdag och piercar mig på onsdag ... Får se hur jag gör ^^

Nu måste jag sova !

Godnatt gott folk .

/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0