sova eller plugga .. ?

Slutade kl 17 idag , vi hade hundkurs sista lektionen .
Hundmassage hade vi idag , helt okej men inte det roligaste . Fast iochförsig så är inte hundkursen rolig alls .. Det var väl bättre än att sitta och skriva i 2 timmar antar jag .
Har precis käkat , spaghetti & köttfärssås . Tror att jag ska plocka undan lite på mitt rum nu , eller så tar jag en tupplur ..

Vi diskuterade min " trötthet " igår och Kristina & pappa tog upp saker som anemi , vitaminbrist osv ..
Jag kanske köper nå tabletter på nån hälsobutik sen och testar om det blir bättre , jag klagar inte direkt för jag älskar att sova men det är jobbigt när det hindrar mig från att göra andra saker ..


Måste fan plugga också , vi har lite rester från Hagaparken som ska vara inne imorgon ..
Blääää , jag måste skriva om en massa fiskar och ta reda på deras födoniscer . Fast det är ganska simpelt men ändå ...
Inte nog med det så måste jag skriva om en fjärilsart också ..... suck suck suck .

Vi hörs , för nu måste jag sätta igång o sova eller plugga ...

/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0