Stan snart .

Godmorgon ,
jag försov mig imorse vilket min bror också gjorde .. Utan mig så kommer han inte upp i tid på morgonen .
Vaknade 7:10 med en liten panik känsla , men han kom iväg tillslut .

Just nu sitter jag på sängen , nyss vaknat . Eller njaa , har snoozat sen kvart i 8 . Nu ska jag bara hitta nå kläder jag kan ha idag och sen tar jag bussen iväg in mot stan .
Min pappa var på dåligt humör imorse , och självklart måste han klaga på mig . Jag frågade om jag kunde låna max 300 spänn imorse så jag kan käka mat och så idag , och då tog han upp hur stökigt mitt rum var å bla bla bla . Plus att han inte hade tänkt ge mig mitt studiebidrag bara för att han tycker att jag inte sköter städningen på mitt rum ! Är det ens lagligt att göra så ... Blä .

Men men , i panik sa jag att jag skulle städa det lilla som var kvar på mitt rum senast idag . Dum idé för jag kommer inte orka men jag ger det ett jävligt bra försök iallafall .


Nej nu måste jag börja göra mig iordning , blir nog leggings som vanligt idag . Lätt bästa plagget man kan ha , haha ;)
Vi hörs när jag kommer hem från skolan som sagt var .

Förhoppningsvis måste man inte vara 18 för att få pierca sig där jag vill . Men jag känner på mig att man måste och isåfall så kanske jag fixar det imorgon .

/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0