Stretch baby stretch !

Svart till Anna : Haha , ja det måste ha varit jobbigt ... höhö .



Har precis ätit färdigt och diskat . Hemmagjorda köttbullar och makaroner stod på menyn idag . Eller aa det var iallafall vad det blev till middag .
Oh herregud vilket dilemma jag har framför mig , jag vill följa med till Visingsö och kolla på huset men jag vill till Gävle också .. Tänk om man kunde vara på två platser samtidigt och hur länge man ville .
Men det kan man ju inte .. Och synd är väl det . Men jag tror faktiskt att Gävle vinner den här gången , ja menar det är inte såååå viktigt att kolla på ett hus man ska bo i . Eller ? :') haha

Men men , ska springa med far om typ 40 min . Skööönt , iallafall när det är gjort ..
Ska tagga nu , mjuka upp musklerna . STRETCHING !

/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0