The girlfriend . ?

Update om brors tjej ;
Min bror följde henne precis till bussen , hälsade på henne i hallen . Skit söt kort tjej , kan nog bli bra det där .



Min bror kommer nog hem snart igen , där är inte speciellt långt till hållplatsen . Då vill han nog äta , han åt nämligen ingen middag så han borde vara hungrig på annat än kärlek . Höhö .

Jag hade tänkt att jag verkligen skulle sova imorgon eftersom vi nästan är lediga men en dag på stan är inget jag tackar nej till . Om jag har tur kanske jag kan få låna pengarna som jag egentligen ska få av bror men han får ingen lön förrns den 25e precis som alla andra . Jag kanske hittar nå snyggt , vem vet . Eller så kanske jag piercar mig , vem vet ... ;)
Jag ska iallafall gå och snacka med dom på Blue Fox och Sara ska ev göra sin smiley . Och jag ska ev göra min piercing , vart den ska sitta får ni inte veta än ;)

Vi hörs imorgon !

/ Penu


Kommentarer
Postat av: annnaaa

skaru ta naveln el?

2009-05-06 @ 23:38:04
Postat av: nugget

intressant om din bror där du :O

2009-05-07 @ 00:43:52
URL: http://gnugget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0