Hat och jobbig styvmor .

Ååååh !
Är lagomt frustrerad och arg nu !

För det första så fick jag precis reda på av Anna att våran klass och B - klassen ska till Aquaria imorgon kl 9 ! FINE ! Bra att man fått reda på det innan också !

Och sen för det andra så ska Kristina sälja våra Kalle - tidningar vi har fått från pappsen . Det är alltså tidningar från 60 , 70 , 80 - talet . Finns även ett exemplar från 1949 . Det är sjukt mycket samlarvärde i alla tidningar , och även ett minne . Vem läste inte Kalle när man var liten liksom ..


Hur som helst , jag ska försöka styra upp det där . Om inte det funkar får jag väl köpa tidningarna själv :s


VILKEN KVINNA ! Ååh , blir så sur ibland . Klarar verkligen inte av henne .
Hon är som den där styvmamman man inte vill ha .



Men men , har precis kollat på Söndagsparty .
Jisses vad ful Johan Palm är , stackars liten pojke som knappt kommit in i puberteten .
" Man school " passade honom verkligen , bortsett från att han skulle behöva stanna där resten av sitt liv ..

Nåja , finns alltid nån liten jävel man kan spotta hat på . Tack och lov för dessa människor :)

Nej nu var jag faktiskt lite oseriös , man kan ju inte hata alla ...

Nej nu ska jag ner och göra min bror sällskap och sen ska jag nog sova tror jag ! Men vi hörs som vanligt imorgon .

/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0