Hehehe .

Ingen Kristina , Erik , pappa eller bror hemma .
Bara jag , Magnus och farmor & farfar .

Kristina och Erik är uppe i Norrland och besöker Kristinas mor vars man har avlidit . Haha , nej inte för att det är kul utan avlidit låter så fult . Men ändå !  - Såååå dom kommer inte hem förrns måndag tack och lov !

Pappa är på affärsresa i Finland . - Det kostar att ligga på topp .

Bror är i Linköping och jobbar till torsdag .  - Jag får spendera nästan hela veckan utan bror , hur ska jag klara mig . ? :'D

Fredrik säger (00:06):

vet du nån rolig internet sida? :p jag vet fan ingen alls :p

. Pennu || säger (00:06):

haha , mjaaa .. :p

Fredrik säger (00:07):

brukar ju läsa lite bloggar o så, blondinbella.. penu , o alla dom där stora bloggarna


Haha älskar min bror !


Men hur som helst ...
Skolan idag var kort men ändå lång ! Hade bara en lektion på morgonen och självklart så försov jag mig men jag var med 30min iallafall :) Efter lektionen hade vi lunch och sen vattnade jag , Thilda och Sara rabatterna runt djurhuset och ladan . Blev självklart inge pluggande till C15 , så det gick nog skit men men .



Angående det förra inlägget ( det om onsdagen den 20e ) så ångrar jag att jag inte tog nån bild på turturduvorna Tim och hans ragg Linnea ( ? ) . Och Tim om du läser det här ; SNÄLLA , låt bli dom lite mindre attraktiva tjejerna .. Du kan ju iallafall försöka go for the big ones . Alltså dom som är lite snyggare och inte har pojkvän vore nog också en fördel . HEJA HEJA TIMPAN !

Världen är bra grym ibland .


Hejsan hoppsan nu ska jag fan kolla på lite tv och slappa , btw . JÄVLA nice väder det har varit idag .
Usch känner mig helt flummig just nu , är nog övertänd på min egen ärlighet .

/ Penu

I miss you


Kommentarer
Postat av: dinfru

HAHAH verkligen ba han har avlidit inte för att de är kul utan för det låter kul haha.

och det är skitbra att du är ärlig, jag älskar när du är ärlig för du menar det verkligen och då säger du de helt plötsligt också :d haha

2009-05-27 @ 00:07:32
URL: http://girlzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0