091102 - Fifan .

Ja då drar vi till Luleå imorgon , jag och datorn dvs . INGEN annan ... Bara jag och min vackra dator som kommer agera min bästis under min 4 veckors vistelse där uppe ..
I Gammelstad , som faktiskt råkar vara en byhåla UTANFÖR Luleå .... YAY .
Kommer sakna Sthlm .

Förresten , för er som inte har mig på bilddagboken så kan jag meddela att jag kommer pierca mig imorgon .
Vart får ni inte veta än , hehehe !

Kommer nog uppdatera min blogg varje dag där uppe , eftersom jag inte kommer ha så mycket annat för mig hahaha . Har verkligen blivit dålig på att uppdatera har jag märkt . Skärpning asså .

Hur som helst , ska sova snart .. Imorgon måste jag upp tidigt så jag hinner gå till banken , duscha , packa osv osv . Å sen ska jag möta Sara inne i stan , å sen drar jag med 18:12 tåget . JUSTE , måste ringa den där jävla Steffan igen .. Har inte fått koden som jag måste ha när jag hämtar ut biljetterna ..

VI HÖRS .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: anna

asså seriöst, tycker fan synd om dig! fyfan för o va ensam där i 4 veckor, de e fan stört

2009-11-03 @ 14:53:00
Postat av: Thilda

Stackare :/ men asså vadå, börjar inte du förän på onsdagen? :O :P

2009-11-03 @ 17:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0