091103 - LULEÅ .

Japp japp japp , sitter på tåget nu till Luleå . Håller på å dör tror jag , hahaha !
Nu är vi i Uppsala och jag håller på å inbillar mig själv att jag är sjuk bara för att jag ska slippa åka , just nu tror jag att jag har svininfluensan . Har även börjat lespa å se i kors , men det ska nog gå bra haha !

Jag tänkte ta ett kort på min piercing men det är dåligt ljus här inne så jag har inte lyckats med det . Kanske blir av när jag kommer fram kl 06:55 IMORGON . SuperYAY på det asså .

NU gick det på en tant som tyckte att jag var duktig på å skriva på datorn . Haha , vilka stjärnor det finns !

Nåja , vi hörs imorgon igen eller nåt .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

hahah sitter du o pratar för dig själv då när du läspar?

2009-11-04 @ 22:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0