091104 - Luleå ..

Vilken jävla håla .

Kom fram 06:55 imorse å då skulle man bege sig från stationen till busstationen vilket jag lyckades med å där skulle jag enligt information ta buss nr 9 . Sååå jag kollade på avgångar å såg att den inte gick förrns efter 9 nångång .. Bestämde mig för å ta taxi istället .

Kom fram till hotellet / vandrarhemmet , ser helt okej ut faktiskt . Slängde in mina grejer i rummet å sen var det bara att traska iväg till djursjukhuset där jag väntade mig en dag som varade fram till 17 .
Fick sprita å torka bord i stort sett hela dagen .
Å nu har jag bajsont i huvet , antingen för att jag andats in för mycket sprit eller för att jag mår dåligt .

Fyfan asså , jag ska hem i helgen å stanna hemma !



Jävla Luleå .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: Äntligen köpt nya strumpor, (barbiemotiv)

Luleå låter inte alls bra =/ Usch !

2009-11-04 @ 19:31:05
URL: http://gnugget.blogg.se/
Postat av: HULDA

jaja, fan va nice med piersingen ;D skitbra juh :D ... fan för Luleå!

2009-11-05 @ 19:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0