091105 - Jävla praktikanter " .

Nej så har dom inte sagt idag faktiskt , men min handledare som jag fick träffa för första gången idag gav mig en utskällning pga mina piercingar å töjningar .
Det är ju så farligt med piercingar för mitt öra kan slitas av å min näsring kan slitas bort .... Jajajajaja säger jag bara .
Det roligar är dock att ingen av dom har fattat att jag har en piercing vid ögat också . Dom kanske tror att det är en jättefinne , en silvrig ... Hmmmm .... ?

Idag har jag spritat burar tills jag blivit hög .
Nu ska jag leta reda på duschen å toaletten , det är ju så bra skyltat här så man hittar allt på en gång ......... pffft
Skulle helst vilja ha upplysta vägar när jag ska hit , mörkt överallt å hela tiden .

Men så kan det gå .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: Thilda

Va fan! jaja, hoppars dem blir trvligare... fan dom ska väl inte bry sig om hur du ser ut du ska juh inte bli anställd där va fan. :/

2009-11-05 @ 19:09:35
Postat av: dinfru

hahah ja passa så inte en hund stoppar i sin tass i din töjning o sen sliter ner tassen!

2009-11-05 @ 22:31:45
Postat av: anna

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh näsan slits sönder ! men asså fan vilken snygg finne dom måste tycka de är då dåå, haha en silvrig lix

2009-11-06 @ 06:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0