091107 - Tråkiga lördag .

Ja ni läste rätt för det är verkligen tråkiga lördag här uppe i Gammelstad ! Igår var det dessutom tråkiga freeedag .
Igår var det samma tråkiga dag som alla andra dagar , vilket inkluderar några katter , några hundar och att sprita bord osv .
Nu håller jag på å söker bussar så jag slipper ta taxi å betala 210 spänn igen . Ska ta typ 40 min , så långt bort är jag från något dom här uppe kallar civilisation .
Fan asså det blir nog taxi igen ..

Aja , nu ska jag beställa biljetter tror jag .... Undrar om man vågar det , ska ringa min handledare sen . Kommer bli spännande .

Vi hörs sen .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

ja men du kunde ju fan inte ha suttit där uppe i 3 veckor till du hade fan dött av svält o deprisisson

2009-11-09 @ 20:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0