091108 - On the bus !

Japp japp , jag sitter på bussen just nu ! Så jävla skönt kan jag lova .
Har suttit på bussen sen 11:50 imorse , är framme i Sundsvall runt 19 sen ska jag ta tåget till Gävle vilket innebär att jag är framme 22:38 i Gävle .
Skööönt , men kommer nog få en utskällning av Ssssteffan . Men det skiter jag i , trivs man inte så gör man inte det . Kan ju visa vad jag ätit sen i tisdags .

Tisdag : En fyrkantig macka med smör och skinka . ( Ja på hela dan ! )

Onsdag : ( Kom fram 06:55 , letade buss men gick sedan över till taxi .. Kom fram till vandrarhemmet runt kvart i 8 å då gick jag till kliniken .. ) Kl 12 var det lunch i form av mikromat , faktiskt en pasta alfredo . Lite vatten å varm choklad till det !

Torsdag : Ytterligare en mikromat , men denna gång Kyckling i örtagårdssås samt lite varm choklad och vatten .

Fredag : Pommesfritt - meny på Charlie´s med en Cola . På kvällen lyxade jag till det med en marabou å lite chips .

Lördag : Julmust å lite chips samt lite choklad som blev över .

Söndag : Julmust å en kokt korv , hittills iallafall !

Detta är knappast vad jag brukar äta i normala fall .. Ätstörningsvarning på det där ni ..

Så roligt kan man ha det uppe i Luleå , men konstigt nog så är jag inte speciellt hungrig . Men jag vet att om man inte äter på ett tag så försvinner hungerkänslan .
Men den ska jag hitta igen sörrni !

Nu ska jag slappa lite framför ett parti Bubble Shooter , haha !

Vi hörs ikväll eller nåt .


Jag bjuder på denna då ni även får se min nya piercing lite bättre !
VARSÅGODA ! fniss .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: HULDA

Haha, alltid pasta alfredo ;) men vadå? åker du hem å skiter i resten av praktiken el? :O



Snygging! fan va bra piersingen blev ;)

2009-11-09 @ 18:03:32
Postat av: dinfru

asså de där med maten är fan en riktigt bra andledning till att åka hem.

harom ringt än eller?

bubbleshooter jag gamear hela hela tin!

din piercing blev riktigt bra

2009-11-09 @ 21:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0