091109 - ? .


DAGENS ILANDSPROBLEM ;
Frågetecknet gäller Talang ( det som går på tv .. ) . Kollade nämligen på nån repris som var igårkväll , å jag märkte att dom sa 2008 istället för 2009 .. Är det för att det är från förra året eller sa dom fel helt enkelt ?
Jag blev faktiskt riktigt förvirrad å var tvungen att kolla på mobilen , hah .

Guud vad det där kändes onödigt .. Men iallafall !

Något annat jag vill säga är nog mest tillägnat frugan ;
Angående det där med å slicka på flaskor osv osv , jag är jävligt ond egentligen . Btw så klittade jag din tandborste sist jag var hos dig , hoppas det smakar .

Hur som helst , idag har jag bara tagit det lugnt . Varit hemma å passat hundarna . Gick upp rätt sent , duschade å sen gick vi på långpromenad . Imorgon ska jag sova över hos Irre , följer nog med henne till skolan när hon börjar tror jag .
Nu är det det där nya programmet som är EXAKT som " Fist of zen " som brukar vara på typ MTV eller 6an .. Han fick ha en kackerlacks - bh på sig å han bröt ihop , jävla pussy .

Men men , nu ska jag äta . haha !

/ Penu

Kommentarer
Postat av: Vadå namn ? Skit i det du så lever du kanske längre :) Sören..

i-landsproblem vare ja, talang 2008 eller 2009 ^^ Oj oj oj .. barnen i afrika har ingen mat men stackars Jänny :O

2009-11-09 @ 22:51:02
URL: http://gnugget.blogg.se/
Postat av: dinfru

HAHAH ILANDPROBLEM du är rolig du jisses what a problem politikerna borde fan ta upp de ilandsproblemet.

din ondhet är inget jag märkt av, bara ibland när man frågar om man får smaka godis eller dylikt av dig o du säger bara nej! hah hur fan ska du kunna klitta min tandborste om du är en man? HAHAHAHAH där var jag fan klok! du tro fan inte du kan lura mig alltså, är fan smartare än du tror inte nån dum blondin inte atjooooo

2009-11-10 @ 22:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0