091111 - Gefle .

Som ni vet så sov jag hos Irre igår , var lika trevligt som vanligt . Vi såg på två filmer , käkade godis å drack cola . Awesome .

Följde med henne till skolan idag , efter det träffades vi å tog halv sju bussen för å gå på nån slags välgörenhetsgrej som några tjejer i hennes skola hade fixat . Var trevligt det med .

Och nu sitter jag i soffan med ett glas cola framför Scrubs .
Åker förresten hem till Sthlm imorgon ..


Å innan jag avslutar detta inlägg vill jag bara hälsa till min kära fru att jag är hermafrodit . SÅ ÄT UPP DIN KOMMENTAR SUCKER !

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

aha okej så du har en tiny litle one eller?

najs med scrubs och cola.

vi måste börja med våra gamekvällar o cola igen!

vi kan köra en varannan helg ut på krogen o game

2009-11-14 @ 20:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0