091113 - Tåget .

Sitter på Upptåget från Gävle till Upplands väsby nu .
Kommer fram i U-v 14:10 då kommer förhoppningsvis min bror och hämtar mig .

Här kommer lite bilder från skogspromenader med hundarna ...


<3





sisådärja , nu kommer även en bild från " välgörenhetsgrejen " jag var på med Irre .


" Husbandet " , notera tjejen som sjunger .. Hon höll hennes hand i exakt samma invalid-läge heeela tiden , detta gjorde att jag inte tog det seriöst fast hon var duktig på å sjunga . Nån borde säga åt henne å jag ville inte vara den som gjorde det även fast jag hade lust å göra det .

Aja , nu ska jag njuta av mina nedladdade Volbeat skivor och min julmust !
Vi hörs nog när jag kommer hem eller ikväll , ska försöka få med min bror tiill gymmet sen .. Får se hur det går .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

söta vovvarna o najs med juuuulmust

stackars tjej som ser ut o va invalid

2009-11-14 @ 20:14:33
Postat av: Anonym

fan va stor den blitt eran lilla vita sak , skitsöt ju

2009-11-15 @ 13:17:53
Postat av: thild

stackars tjejen x)

2009-11-17 @ 18:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0