091114 - .

Jag är sämst på att komma på rubriker så idag blir det bara en punkt , men den duger .

Gick upp vid 12 idag .. Pappa , bror , lill-Erik och grannplutten Olivia skulle iväg å handla . Eller mjaa pappa skulle till Jula & Media Markt å Olivia och Erik skulle till toys´r´us eller vadfaan det heter . Dom skulle kirra den senaste grejen som är i princip samma sak som pokémon .

En bild från google kommer här ..

Det är alltså Bakugan , olika figurer ( / robotar ) som man kan fälla ihop till en boll som ni ser på bilden och om man kastar dom i golvet så vecklas dom ut . Dessa kan man alltså spela med , med hjälp av specifika spelkort . Ganska fascinerande vad folk ( japaner osv ) kommer på . Jag har inget emot japaner utan jag ville bara påpeka att dom är duktiga på å komma på nya grejer ..

Just nu väntar jag på maaaat , oxfilé och jag har kirrat bakpotatis och pappa ska göra kryddsmör . LOVELY säger jag bara , dom andra ska äta potatisgratäng men det känns så vardagligt så jag satsade på en bakpotatis istället .

Väntar också på att filmerna jag laddar ner ska bli klara så jag har någonting att göra ikväll .
Ska ner å ta en macka eller något innan jag dör .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

bra att din aptit kommit tillbaka!

hahaha verkligen uppfinniga dom där japanerna.

döper om grejorna bara så tror barnen woooooow

2009-11-14 @ 20:16:42
Postat av: Din RIKTIGA fru, hon andra är bara fake

hehe viktigt att poängtera att du inte ogillar japaner då det är så känt att mängder av japaner hänger i din blogg :)

2009-11-14 @ 20:27:21
URL: http://gnugget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0