091115 - Fristad .

Jag vet inte varför jag döpte rubriken till " Fristad " så fråga mig inte ..



Har burit upp Pluttan på mitt rum nu , hon ska bo här medans vi renoverar kök och badrum så ska fixa en fristad ( hah där kom det ) där hon kan hoppa runt . Utan sladdar dvs , inte för att hon har en kriminell bakgrund utan för att hon är ju trots allt en kanin nästintill hund så man vet ju aldrig .

Sen kanske jag och bror drar iväg till Vällingby eller någe , vem vet . 

Just nu är det Volbeat och städning / rensning av rummet som gäller . 
VI HÖRS . 

/ Penu 

Kommentarer
Postat av: dinfru

jaaa pluttan är skitsöt!

men ditt rum är ju extreeeemt cleant! haha! du ska se mitt rum hure ser ut nu! jisses. de ända min far säger till mig är typ städa ditt rum, städa ditt rum

2009-11-15 @ 21:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0